Kim Kardashian West lanserer nytt merke
Realitydronningen og forretningskvinnen (38) har startet et eget shapewear-merke.
Kim Kardashian West har mange baller i luften med sin egen realityserie, studerer for å bli advokat og driver kosmetikkmerket KKW Beauty.
Nå tar hun steget inn i nok en bransje, og lanserer et shapewear-merke som har fått navnet Kimono.
Hun annonserte nyheten selv på Instagram tirsdag.
– Endelig kan jeg dele dette prosjektet som jeg har jobbet med det siste året med dere. Jeg har vært lidenskapelig opptatt av dette i 15 år. Kimono er min tolkning av shapewear og er løsninger for kvinner som faktisk fungerer, skriver hun.
Kardashian West skriver videre at bakgrunnen for at hun startet eget merke er at hun er flittig bruker av shapewear, og har vært det lenge. Likevel føler hun at hun ikke alltid fikk tak i det hun trengte, og gikk derfor ofte løs med saksen for å skreddersy undertøyet. Hun fant sjeldent også en fargenyanse som passet huden hennes.
Kylie Jenner får kritikk for nytt hudpleiemerke
Sortimentet består av blant annet truser, BH-er, bodyer og strømper og kommer i ni forskjellige nyanser som skal passe forskjellige hudfarger. Størrelsene rangerer fra xs til 4xl.
At realitystjernen er fan av shapewear viste hun blant annet på Met-gallaen i mai, hvor hun innrømmet at hun ikke engang klarte å sitte under middagen fordi korsettet var så stramt, skriver People.
Kim Kardashian Wests ville stilforvandling
Den var imidlertid ikke fra hennes eget merke, det var den franske korsett-designeren Mr. Pearl som sto bak.
VIL DU HOLDE DEG OPPDATERT PÅ MOTE OG TRENDER?
Følg MinMote på Instagram for å få daglige oppdateringer og inspirasjon!