Jourdan Dunn og Naomi Campbell i eksklusiv kampanje: - Endelig!
Fansen jublet da det ble klart at det var de to britiske modellene Naomi Campbell (44) og Jourdan Dunn (24) som skulle fronte motehuset Burberrys nye kampanje.
Mandag morgen ble det klart at det er ringreven Naomi Campbell og Jourdan Dunn som skal fronte det britiske motehuset Buberry sin nye vår - og sommerkampanje. Både Dunn og Campbell har hver sin lysende modellkarriere, og det kan virke som det har vært etterlengtet at de to skal posere sammen.
«Født til å jobbe sammen»
Modellene poserer tett omslynget i både den klassiske Burberry-trenchen og i langt mer fargerike varianter frakken, samt rutete vesker. Fansen jubler både på Twitter, Instagram og Facebook, og det erkebritiske motehuset får også skryt for å velge to fargede modeller.
«Endelig! #teamblackbeauty», skriver en Instagram-bruker under et av kampanjebildene, og en annen skriver:
«Endelig sammen tilslutt!», skriver en fan på Twitter, mens det italienske motemagasinet Grazia twitrer:
Burberrys sjefdesigner, Christopher Bailey, har regissert kampanjen, og det er dessuten en av verdens mest ettertraktede fotografer, Mario Testino, som har hatt kampanjebildene.
- Det er alltid en glede å jobbe med Mario Testino. Vi jobbet sammen for 28 år siden, så vi samarbeider godt og forstår hverandre, sa Campbell i en uttalelse i forbindelse med kampanjelanseringen.
Campbell jobbet sist som kampanjepike for Burberry i 2001, og i mellomtiden har kollegaene Kate Moss og Cara Delevingne gjort flere reklamejobber for motehuset. Dunn har også jobbet med Buberry før, men har også gått modell for prestisjefulle Victoria's Secret.
Se Burberrys vår - og sommerkampanje her: