Sniktitt på Madonnas parfymekampanje

Camilla Bjørn
Publisert:

I høst kunne vi melde at Madonna har inngått avtale med kosmetikkgigant Coty og lanserer sin aller første parfyme Truth or Dare over hele verden i mai 2012.

Nå kan vi glede oss over de aller første kampanjebildene. Madonna poserer i ekte Hollywood-ikon-stil.

Popstjernen har selv sagt at duftens oppstandelse bygger på hennes første og viktigste parfymeminne: parfymen hennes mor pleide å bruke.

Madonnas mor døde av kreft i 1963, da popstjernen var fem år gammel.

- Jeg bærer minnet av den lukten med meg alltid. Hun duftet alltid av gardeniaer og tuberose, en berusende miks av feminint og noe mystisk.

Jeg ønsket å gjenskape denne lukten, men med noe frisk og nytt ved seg i tillegg, sier Madonna i pressemeldingen tidligere i år.

I presseskrivet om parfymen står det at andre ingredienser i parfymen er neroli, sjasmin, benzoin tårer, hvite liljer, vanilje, karamelisert, amber og musk.

Publisert: