Beyoncés Ivy Park er det mest populære merket på Instagram
Queen Bey har tatt over Instagram med sin nye athleisure-kolleksjon Ivy Park.
Til de som ikke har fått deg med seg: For fem dager siden slapp popdronningen kleskolleksjonen motebransjen har ventet på siden lanseringen begynte på Instagram i mars.
Merket heter Ivy Park og er nok et tilskudd til athleisure-trenden - en treningskolleksjon for kvinner bestående av blant annet bodyer, sports-BHer og shortser.
Les alt om buzzordet «athleisure» her!
Engasjerte før lansering
Og de siste ukene har man knapt kunnet scrolle gjennom Insragram-feeden uten å få opp en videosnutt av Beyoncé hengende i ringer, dansende i plaskregn eller tøyende i en treningssal - selvsagt kledd i sin egen kolleksjon.
Og det har tydeligvis funket.
Tech-nettstedet Mashable skriver nemlig at allerede før Ivy Park kom i butikk, var det Instagrams mest populære merke når det kommer til engasjement med sine 157.000 følgere.
Fire måter å bruker leggings på
Mer populært enn Beyoncé selv
Mashable viser til siden Dash Hudson, som analyserer mote- og skjønnhetsmerker og publikasjoner. Og slik har de funnet ut at Ivy Park har nådd uante høyder av sosiale medier-engasjement.
- Vi har aldri sett denne typen egasjement før, fra noe annet merke, sier CEO i Dash Hudson, Thomas Rankin, til Mashable.
Engasjementsraten Rankin beskriver som helt utrolig, er 22,91 %.
Til sammenligning har de fleste store merker rundt 1 % engasjement - og det samme har Beyoncés private konto.
Andre merker som gjør det bra på engasjement er Rolex og Victoria's Secret PINK, men selv der er tallene henholdsvis 3,39 % og 3,1 %.
Kolleksjonen begynner allerede å bli utsolgt på noen plagg. Forhandlerne som sender til Norge er Net-A-Porter.com og Nordstrom.com.