Victoria Beckham lanserer skjønnhetsmerke
Den tidligere Spice Girls-stjernen (44) satser på sminke og hudpleie.
Victoria Beckham, som nylig feiret at luksusklesmerket hennes er ti år, skal bevege seg inn i skjønnhetsbransjen. Det annonserte selskapet Victoria Beckham Limited onsdag.
– Jeg vil ta vare på kvinner fra innsiden og ut, og gi de «must have»-produkter innenfor sminke, hudpleie, parfymer og velvære som jeg føler jeg trenger i mitt eget liv, sier 44-åringen i en pressemelding ifølge Fashionista.
David Beckham hylles for sminke-forside
Vi har allerede fått en smakebit på hva vi kan vente oss, da Beckham tidligere har samarbeidet om en sminkelinje med Estée Lauder. Hun har også fortalt at hun har rådyre skjønnhetsvaner som koster over 12.000 kroner.
Produktene skal bli solgt eksklusivt på Victoria Beckhams nettside, ikke i kosmetikkforretninger. Hun forteller at grunnen er at hun vil ha et tett forhold til kundene sine.
– På samme måte som jeg bruker mye tid ved prøverommene for å forstå hva kundene mine ønsker å ha på seg, skal jeg nå spørre kvinner om hva slags produkter de vil at jeg skal utvikle for dem innen skjønnhet og velvære. Det er viktig for meg å vite hva de vil ha, forteller hun videre.
La deg inspirere av Victoria Beckhams stil
Hun delte også nyheten med en videosnutt på Instagram hvor hun sier at hun er veldig spent på lanseringen:
Victoria Beckham Beauty skal være en utvidelse av hennes selvtitulerte klesmerke, og visjonen er at kvinner skal føle seg selvsikre i hverdagen.
Med seg på laget har Beckham fått med seg Sarah Creal som har 25 års erfaring innen skjønnhetsindustrien. Hun har jobbet for blant annet Prada, Bobbi Brown og Estée Lauder.
Sjekk «Elise undersøker» om vi egentlig trenger dyre produkter: