Selena Gomez lager eget skjønnhetsmerke
Artisten (27) følger i Rihannas fotspor.
Nok en artist kaster seg inn i skjønnhetsbransjen.
Denne gangen er det Selena Gomez som ifølge Womens Wear Daily lanserer skjønnhetsprodukter.
Magasinet skriver at hun har søkt om varemerkeregistrering for parfymer, kosmetikk, hudpleie, hårpleie, såper, kremer og essensielle oljer i sitt eget navn via produksjonsselskapet July Moon Productions.
Gomez har foreløpig ikke kommentert varemerkeregistreringen eller den kommende skjønnhetslinjen.
Tidligere i år gjorde Gomez comeback på den røde løperen etter å ha hatt en pause fra rampelyset for å fokusere på sin mentale helse.
Gomez har tidligere gått for mer klassiske sminkelooks på den røde løperen, men har siden comebacket i rampelyset valgt mer spesiell sminke. Under den første opptredenen på den røde løperen eksperimenterte hun for eksempel med lilla eyeliner.
Fra tidligere har Rihanna gjort stor suksess med sitt merke Fenty Beauty. Også Lady Gaga fikk stor oppmerksomhet da det ble kjent at hun lanserer skjønnhetsmerket Haus Laboratories.