ENDRER SAMARBEID: Vanessa Rudjord leder ikke lenger Perfect Day Media Norge. Foto: JØRGEN BRAASTAD, VG

Nyheter

Vanessa Rudjord ferdig som sjef i Perfect Day

Rudjord har avsluttet sjefsjobben for nyoppstartede Perfect Day Media Norge.

  • Elise Alexandra Gulbrandsen
Publisert:

Den tidligere Costume-redaktøren ble i mars ansatt som norgessjef for det svenske hybridbyrået Perfect Day Media.

Nå er Rudjord ute av sjefsstolen.

– Vanessa kommer til å fortsette som influencer for oss, men hun er ikke operativ for oss nå. Vi har heller ikke lenger eget lokale i Norge. Våre samarbeidspartnere er fortsatt interesserte i det norske markedet, så vi kommer til å fortsette arbeidet, sier administrerende direktør i Perfect Day til MinMote og legger til:

– Vi og Vanessa har god dialog og vil sikkert samarbeide om ulike oppdrag fremover, sier Felicia Lagerwall, administrerende direktør i Perfect Day til MinMote.

Les også: LA UT RETUSJERT BILDE PÅ INSTAGRAM – FIKK PANIKK OG SLETTET

Perfect Day Media produserer det de kaller profildrevet innhold på alle medieflater. Nå skal de kun fokusere på bloggere og profiler på sosiale medier i Norge.

– Perfect Day fortsetter sin virksomhet i Norge og våre kunder er interesserte i markedsføring via influencere, PR og podkast. Vi jobber fra vårt svenske kontor og tar inn frilansere i Norge ved behov, legger Lagerwall til.

Vanessa Rudjord og venninnen Synnøve Skarbøs podkast har også inntil nylig vært produsert av Perfect Day Media Norge.

MinMote har ikke lyktes i å komme i kontakt med Vanessa Rudjord.

NYHETER

Podkastlytter slår tilbake

Da byrået ble lansert i Norge for kun rett over et halvt år siden sa Rudjord til bransjenettstedet Kampanje at de hadde fått «en flying start».

– Vi er allerede i gang med å produsere podkaster, og har fått en flying start med flere store kunder som vi allerede er i gang med å utarbeide ideer for, sa Rudjord til Kampanje.

NYHETER

Kjendisvenninnene roser Vanessa Rudjords kolleksjon

Rudjord var også storfornøyd med å lande sjefsjobben.

– Det er vanskelig å ikke ha blitt imponert over hva Perfect Day Media har fått til i Sverige. Jeg har i tillegg vært stor fan av flere av podkastene deres i mange år, så det var stort da de ringte. Få medieselskap har større ambisjoner i et vanskelig marked, og det er det selvfølgelig veldig gøy å få være med på, sier Rudjord til nettstedet.

Publisert:

Les også

  1. NYHETER

    Podkastlytter slår tilbake mot Vanessa Rudjord

Relaterte artikler

NYHETER

Vanessa Rudjord avslører nye podcastplaner

NYHETER

Norske moteprofiler i kampen mot rasisme: – Alle føler på å ville bidra

KJENDIS

Vanessa Rudjord om stiltriks, bryllupsplaner og hvorfor du bør ta mote på alvor

NYHETER

Janka og Marte kastet seg på podkast-trenden: – Vi har gått i noen feller

NYHETER

Skjønnhetsgrunnlegger sparket fra eget merke

NYHETER

Isabella Löwengrip til MinMote: – Jeg vil aldri leve sånn igjen

NYHETER

Designer Elisabeth Stray Pedersen: – Kanskje corona ga oss dytten vi trengte