SMIR MENS JERNET ER VARMT: Gwyneth Paltrow i Los Angeles under en visning av sin nye serie. Foto: Rachel Murray/AFP.

Nyheter

Paltrow ville fjerne skam med vagina-lyset

Gwyneth Paltrows (47) vagina-duftlys satte fyr på sosiale medier, nå sier hun at det startet som en spøk.

  • Elise Alexandra Gulbrandsen
Publisert:

I forrige uke skapte Gwyneth Paltrows nye lys med lukten «This smells like my vagina» massive reaksjoner.

I kjølvannet av dette ble superstjernen også invitert til talkshowet Seth Meyers hvor hun snakket om lyset med det noe spesielle navnet.

I intervjuet med Meyers sier Paltrow at navnet på lyset satt seg etter at hun og samarbeidspartneren og parfymøren Douglas Little først lo av det.
– Jeg tullet, åpenbart, sier hun og la til at navnet føltes litt «punk rock».
Men selv om Paltrow hevder at det hele nå startet som en spøk, skal det også ligge en dypere mening bak.

– Jeg tror kvinner, eller i hvert fall mange av oss, har vokst opp med ulike grader av skam knyttet til kroppen vår, sier hun og mener dette er et lys for alle kvinner der ute. Hun kaller også lyset for «undergravende».

Lyset, som ble utsolgt med en gang, har en lukt som beskrives som en morsom, sexy og vakker uventet lukt.

Har du fått deg nytt duftlys? UNNGÅ DISSE TABBENE
Dette er langt fra første gang Paltrow snakker ut om eget underliv og havner i bråk for det. Hun har tidligere fremmet både damping av underlivet og «VAGINAEGG», HVOR SISTNEVNTE ENDTE I SØKSMÅL.

NYHETER

«VULVA-SKJERF» SELGES FOR 7000 KRONER

Så du?

Publisert:

Les også

  1. NYHETER

    Massive reaksjoner på Gwyneth Paltrows «vaginalys»

  2. NYHETER

    Emily Blunts «vulva-kjole» vekker oppsikt

  3. NYHETER

    «Vulvaskjerf» til 7000 kroner vekker oppsikt

Relaterte artikler

NYHETER

Massive reaksjoner på Gwyneth Paltrows «vaginalys»

INTERIØR

Drake lager lys som lukter som, vel.. Drake

NYHETER

Halston: Realitet vs. Netflix

KJENDIS

MinInspirasjon: Anders Kemp

NYHETER

Ni kontroverser som preget moteåret 2019

KJENDIS

Historien bak #Oneleggedselfie

HUDPLEIE

Elixir-sjef Marianne Fjørtoft: – Vi vil aldri betale en influencer