Dansk prins fronter motekampanje
Nå har den danske prinsen (19) landet sin første luksuriøse motekampanje.
Det er liten tvil om at Danmark har fått en ny moteprins.
Prins Nikolai gjorde sin catwalk-debut for Burberry tidligere i år, og har senere også gått på catwalken for Dior.
Nå har han også landet sin første motekampanje for nettopp prestisjetunge Dior Homme.
Han er med i kampanjen sammen med modellene Valentin Caron, Romaine Dixon, Malick Bodian, Lukas G og poserer foran en ti meter lang skulptur laget av blomster.
Dette er sjefdesigner Kim Jones' første kampanje for Dior Homme, og den spesiallagede blomsterskulpturen skal være en hyllest til merkets grunnlegger Christian Dior. En annen variant av figuren var sentral i motevisningen prinsen også var en del av.
Ronaldo med klokke til 21 millioner
Kampanjen er fotografert av den ikoniske motefotografen Steven Meisel.
Prins Nikolai er prins Joachim og grevinne Alexandras eldste sønn. Da han ble booket inn for Diors motevisning tidligere i år skrev designer Kim Jones at det var for hans danske, avdøde mor.