POSERER: Daniella Herrington og Thomas Hayes for Onepiece. Foto: Ben Watts/Onepiece.

Nyheter

Thomas Hayes i kampanje med Sports Illustrated-modell

Den siste kampanjen for Onepiece inneholder frekke bilder med den tidligere «Skam»-skuespilleren og Daniella Herrington. Bildene er tatt av samme fotograf som tok forsidebildene til Sports Illustrated. 

  • Maiken Svendsen
Publisert:

Danielle Herrington (24) har kuppet den prestisjetunge badedrakt-forsiden til Sports Illustraded i år.

Hun er dermed den tredje fargede modellen som pryder forsiden. Før henne har Beyoncé og Tyra Banks gjort det samme. Sistnevnte viste på Instagram stories at hun feiret den nye forsiden med kake.

NYHETER

Tidenes første «plus size»-kampanje i Sports Illustrated

5. februar 2015

Før Herrington ble kuppet til den gjeve forsiden hadde norske Onepiece rukket å gjøre en kampanje med henne og Thomas Hayes (20). Bildene er tatt av Ben Watts som også tok bildene til Sports Illustrated-forsiden.

DUO: Daniella Herrington og Thomas Hayes poserer for samme fotograf som tok Sports Illustrated-forsiden. Foto: Ben Watts/Onepiece.

Bildene er tatt i New York og viser frem den nye kolleksjonen fra det norske merket. Denne gangen er kolleksjonen utvidet fra de velkjente heldressene, som blant annet Kardashian-familien har lagt sin elsk på.

– Vi valgte å jobbe med Thomas fordi han har en avslappende personlighet både i «Skam», og i virkeligheten, som passer bra med Onepiece sin søndagsmentalitet, sier Thomas Adams, grunnleggeren av Onepiece til MinMote.

Han forklarer videre at de hadde casting i New York, og der var det Herrington som hadde desidert mest energi og utstråling.

– Det er gøy å se at hun har skutt i været de siste ukene, sier Adams.

NYHETER

– Det er helt vilt

31. mars 2017

Første modelljobben

Hayes har siden han sluttet i NRK-serien «Skam» blitt kåret til blant annet best kledde mann på Costume Awards. Han har også fått oppmerksomhet for stilen sin på flere rød løper-arrangementer.

Herrington beskreve Hayes som et naturtalent, ifølge Onepiece i New York.

– Med tanke på at det var hans første dag foran kamera, gir jeg det en ti av ti, sa hun på fotoshooten.

PASSET PÅ: De erfarne modellene Daniella Herrington og Elena tok godt vare på Thomas Hayes, ifølge han. Foto: Ben Watts/Onepiece.

Kampanjen er første modelljobben for Hayes, men han avslører at samarbeidet vil fortsette i 2018.

– Det var en ny opplevelse for meg, forteller han til MinMote.

– Jentene var mye mer erfarne enn meg, men både Danielle og Elena tok godt vare på meg som var underdog. Det var utrolig bra stemning, legger han til.

KJENDIS

Hayes om kjendisstatusen og mote

12. august 2016

Hayes forteller at han ønsket å gjøre samarbeidet fordi han likte både kolleksjonen og det nye uttrykket.

– Det er kult å kunne samarbeide med et merke fra Norge, mener han.

Publisert:

Relaterte artikler

NYHETER

Halima Aden skriver historie i Sports Illustrated

MOTE

Tyra Banks (45) gjør comeback som bikinimodell

NYHETER

Claudia Schiffer og Stephanie Seymour kaster klærne i Vogue

NYHETER

Petter Stordalen inviterte til årets kjendisfest

NYHETER

Hertuginne Meghan blir anklaget for kopiering

NYHETER

H&M lanserer grønn kolleksjon – produsert på samme fabrikker

NYHETER

Kamala Harris' Vogue-cover skaper reaksjoner